Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2012 22:30 - Италиански психиатър: "Хомосексуалността е отклонение от нормата"
Автор: petuk Категория: Други   
Прочетен: 2043 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 26.06.2012 22:30






 

Италиански психиатър: "Хомосексуалността е отклонение от нормата"


Източник: La Repubblica




image



Според психиатъра Франческо Бруно гейовете, също както и другите болни трябва да се лекуват, пише Марко Паскуа в статия, публикувана на сайта на вестник La Repubblica.


"Франческо Бруно е криминолог, психиатър, професор и преподавател в университетите в Салерно и La Sapienza в Рим. Той често е канен в телевизионни предавания да коментира епизоди от криминалната хроника. Бруно се обявява в защита на Джузепе Пипа, член на градския съвет на Лече, оскърбил губернатора на Пулия, Ники Вендола, който не скрива своята сексуална ориентация" – пише изданието.


На въпросите на редактора на сайта Pontifex професор Бруно отговаря, че „Световната здравна организация е приела решение да не говори за хомосексуалността като за болест … но аз не отстъпвам от своето мнение и не се боя от обвинения от страна на гейовете. Хомосексуалността е отклонение от нормата”. Хомосексуалист се става в следствие на различни фактори, в това число и по трудно обясними причини от природен характер. „От концептуална гледна точка хомосексуалистът се оказва в същото положение като инвалида, глухия и слепия… Гейовете са насочени по съвсем друг начин към сексуалността и тези разлики показват отделяне от нормата” – уверен е психиатърът.


„Професорът също така разказва, че е оказвал помощ на много родители на младежи и девойки с променена сексуална ориентация: ”Тези, които казват, че бащата и майката са доволни и приемат поведението на децата, прекрасно знаят, че това е лъжа. И за двамата родители е голяма травма да съзнават, че децата им имат такава ориентация” - пише авторът на статията.


„Франческо Бруно се противопоставя на прекомерното толериране в отношението към гейовете: ”Прекалената толерантност в отношението към отклонението от нормата, а хомосексуалността трябва да се възприема точно така, води до това, хората да престанат, да разбират, кое е добро и кое е лошо” – пише авторът.

 















 

 

 











 




Гласувай:
2



1. анонимен - Sweety
19.10.2012 16:54
Аз като лесбийка ще кажа,че хомосексуалността за самата мен е грешка на природата,но не и психично отклонение.
Не се смятам за псичхично болна,все пак завършила съм висше образование,имам работа,с която изкарвам добри пари,различавам реалност от илюзия,добро от зло,различавам се от повечето хора с това,че не клюкарствам,не съдя и не плюя хората с думи,лесноранима съм,толерантна също така не понасям пълната си противопложност тоест клюкарите,интригантите,алчните,заядливите,и подлите,макар и на пръсти имам добри приятели,целта в живота ми е да помагам на себе си и да давам добро на хората,а не обратното,не да ги наранявам.
Колкото до външният ми вид смея да твърдя,че съм хубава,има много мъже,които са ми навити,но са ми безразлични,колкото до това,че за някой си там хомосексуалността е психично отклонение ще кажа че всеки един от нас е малко или много хермафродитно същество има както мъжки,така и женски гени същото се отнася и за лудостта във всеки един от нас има доза лудост включително и в хетеросексуалните .
Ще попитам този психолог нека ми обясни,защо при всяка жива материя (полски,зеленчукови,овощни растения,при дрождите,при микроорганизмите,при животните се среща хомозиготна форма),нима растенията са психично болни затова,че са хомозиготни,предполагам не знаете,че хомозиготните растения имат поколение след себе си?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petuk
Категория: Други
Прочетен: 86905
Постинги: 23
Коментари: 13
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031