Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2011 12:41 - Руски сайт за преодоляване на хомосексуализма
Автор: petuk Категория: Други   
Прочетен: 1780 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 12.11.2011 19:52



                                        

Преодоляване на Х*

www.overcoming-x.ru е руски сайт за преодоляване на хомосексуализма, лесби-влеченията и други проблеми, свързани с пола. Като въведение редакторите са публикували личния разказ на един от създателите на сайта.


Ако се считаш за гей - ти си ми скъп и аз се моля за теб. При нас ти можеш да намериш разбиране и истинско приятелство. Ако си християнин - ти си ми брат. Ние сме отворени към всеки.


Болка
Когато близките и приятелите ти пускат шеги по "темата", на теб ти остава само глухо да се посмееш над себе си. Принуден си да скриваш чувствата си даже от тези, които са ти най-скъпи. Опитвал си се да промениш нещо, но безуспешно. Чувстваш се неадекватен и различен от другите.


Срам
Ти знаш, че обществото осъжда "това" и вътрешният глас ти говори, че не трябва да бъде така. Постоянно мислиш за това, за какъв те мислят в класа, в университета, в работата. А когато някой те нарече "гей", даже и на шега, много се разстройваш и го преживяваш.


Вина и ненавист

Вероятно в твоя живот някога някой e злоупотребил с твоята чистота. Може да намериш много груби думи, за да опишеш това, което той е направил с теб. Между впрочем твоята агресия може да бъде отправена и към родителите, които не са успели да те възпитат правилно и предпазят и затова имаш толкова проблеми!


Самота и отчаяние
Дори и да си красив и умен, колко мъже са се оказвали предатели? Колко си напуснал ти самият? Понякога в нашите очи може да бъде прочетено отчаяние. На теб ти се иска да има доверие в отношенията, но в наши дни на кого да се довериш в този свят? Къде е гаранцията, че няма да те отхвърлят? Може би е по -лесно да седиш пред компютъра и да сваляш снимки от интернет и перверзни истории за приключенията на измислени герои, при които всичко е наред. Да се напиеш или да си вземеш дозата. Или просто да срещнеш някого и да прекараш една безумна нощ. А на сутринта, страдайки от главоболие, не без завист да наблюдаваш здравите и щастливи твои съседи - млади мъж и жена, които заедно водят малкия си син на детска градина.А твоите приятели са такива като теб. Със замъглен поглед и изкуствена усмивка или истеричен смях. А и те не са ти истински приятели, а просто хора, с които ви свързва нещо общо.


Трудно и тежко е да се живее така
Когато никой не те разбира и не те обича, а тези с които би искал да поддържаш близки отношения, се оказват различни от теб и те е страх да им разкажеш за себе си. Как ли модерно не си се обличал и в какви ли не скъпи клубове не си ходил, а всъщност няма къде да отидеш и при кого да намериш истинска радост. И ако, да не дава Господ, се и разболееш сериозно...Дали да не свършиш с всичко от раз и завинаги?


Отчасти така усещах този свят аз
Независимо от външния успех, вътрешно аз бях раздиран от противоречия. От собствен опит знаех, че Бог съществува, че в някои случаи Той помага и даже прави от някои светци, но не вярвах в собствената си трансформация. Хомосексуалното влечение е мания, от която не можеш да се отървеш и за която е невъзможно да забравиш. Започнах да живея двойствен живот. Всичко ми стана безразлично. Знаех, че съществува терапия за изменяне на влечението, но не вярвах, че тя може да ми помогне. Напротив, прочитайки разкази за медикаментозно лечение, реших, че това не е за мен.


И така, докато не ми се отвориха очите
Това, което наричах с думата Любов, всъщност представляваше неудържимо желание за близост и самоутвърждаване посредством други мъже. Не беше това, което търсех. Веднъж когато видях един от своите познати в плачевно състояние, реших, че трябва да направя нещо. Така се появи този сайт. Слава Богу, се оказа, че не бях единственият и се намериха момичета и момчета, които също проявиха желание да вземат участие в проекта.


Да, ние всички имаме проблеми
От малки, като например увлечение към един мъж на фона на хетеросексуалността, до големи проблеми - когато някой си реже ръцете заради любимата жена или си сменя пола. Ние външно живеем относително успешно, а някои дори са преуспели, но нашият вътрешен живот ни носеше болка и ни хвърляше в униние.


Самостоятелната работа
по разни методики, няколко пъти ме довежда до сривове, особено когато се опитвах да разбера причините за тези увлечения и се налагаше наново да преживявам най-неприятните моменти от моето детство, признавайки пред себе си, че аз не съм по-добър - и до сега не умея да се сприятелявам и адекватно да изразявам своите чувства...


Благодаря на всички, които са ни поддържали и поддържат
и без които вероятно нямаше да се получи нищо: благодаря на нашите близки, приятели и на духовниците, които не ни отминаха, а с любов, внимание и християнско търпение се заеха с трудното и неблагодарно дело да ни помогнат.


Нещо се променя
Избавих се от постоянните депресии, станах по-уверен в себе си, спрях с някои от нечистите си привички. Допускайки приятели във вътрешния си мир, видях, че най-добре ме разбират именно такъв - признаващ честно своите слабости и грешки. Малко по малко се подреждат и отношенията с най- близките ми хора. В последно време започнах да забелязвам, че ми харесват жени - да, не така интензивно, както мъжете, но все пак.


Не казвам, че това е пътят на всеки
Може би някой има доста по-сериозни проблеми и тези въпроси просто не го занимават. Някои вече са се адаптирали към гей-начина на живот и това не им е нужно. Но вероятно някои също като мен разбират, че трябва да изменят нещо в своя живот. Това не е единственият път и той не може да бъде панацея "за всеки и за всичко"...Той даде своя положителен резултат при мен и някои други хора не затова, защото сам по себе си се явява истинският път, а поради това че с всичките му съвършенства и с всичките мои грехове, правещи го ужасен в очите на Бога, Христос дойде и го раздели с мен и ме спаси, дарявайки ми положетелен резултат. Ние само можем да се отделим, смирено признавайки различието на своя път от другия, който ни обкръжава и да свидетелстваме за чудесата на Божията милост и благодат...


Това е не само религиозен и субективно-личен сайт. Тук са публикувани напълно научни материали
, които са много по-честни в много отношения от такива, които могат на бъдат открити у други източници. Някои от препоръките, които превеждаме, са написани от най-добрите специалисти в областта на лечението на пола. Разполагаме с екип от високо квалифицирани консултанти, грижещи се за допълване на информацията на сайта. Бихме искали да разкажем за предотвратяването на развитието на хомосексуализма при децата. Как е правилно да се подходи в ситуация, при която човек избира гей-начина на живот за себе си. При нас могат да бъдат намерени съвети за родители, психолози, свещеници, приятели и съпруги на тези, които имат влечение към собствения си пол.


Ще се радваме, ако този сайт помогне на някого да разбере себе си и стане по-добър, чист и преоткрие приятелството и любовта.





image 



*Първоначално Х е еквивалент на хомосексуализъм, а впоследствие с него започват да означават точката, към която трябва да се стреми човекът. Като трето значение за някои буквата Х обозначава част от име.



 




























 




Гласувай:
1




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: petuk
Категория: Други
Прочетен: 87080
Постинги: 23
Коментари: 13
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930