Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2011 14:34 - Три малки истории
Автор: petuk Категория: Други   
Прочетен: 3851 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.12.2011 18:50






Три малки истории



Публикувано на: http://protestirame.tripod.com/index.html





 

Бивша лесбийка


Аз бях лесбийка. Практикувах този мизерен начин на живот в течение на години и се чудех, защо се чувствам толкова самотна. Е, имах няколко "щастливи" моменти, когато се чувствах удовлетворена, но с течение на времето осъзнах, че моят живот не е нищо друго освен сексуални приключения за една нощ, които продължаваха (в името на "връзката") няколко години, средно три или по-малко.

Един ден застанах на колене и се молих на Бог да ме освободи от това съществуване. Даже питах Бог, дали въобще може да има мъж, които да ме обича. След това две години се въздържах от секс, напълно убедена, че Господ ще откликне на моите молитви. Аз мислех, че всички мъже са груби, безчувствени, и че наистина мразят жените. Предполагах, че ако си намеря мъж, той ще ме иска само за собственото си "удоволствие" и няма да се интересува от мен.

Ами, казано с една дума, аз се влюбих в най-милия мъж на земята. Той е мил, внимателен, забавен, и е удоволствие да го обичаш. Не предполагах, че мога да се наслаждавам на секс с мъж, но бях много приятно изненадана. Вече почти 4 години сме женени. Той знае за моето минало и знае, че то е само минало.

Гласуването на закони за легитимиране на извратеното няма да направи гейовете и лесбийките по-щастливи.

Надявам се, че всички бащи ще намерят време да обичат своите дъщери и да бъдат добри с тях. Има много изследвания на тема как се става гей, но малко внимание се обръща на това как се става лесбийка. В много случаи става въпрос за баща, които малтретира (сексуално или иначе) своята дъщеря и/или не й обръща внимание.



 

Ричард

 

Дълги години аз казвах на хората, че съм роден гей. Това беше лесният начин да накараме хората да ни приемат. Ако сме се родили гей, значи не сме лично отговорни за своето поведение и хората ни съжаляват.

Днес аз обичам и уважавам себе си, но мразя нещата, които правих по-рано. Аз съм доказал, че хомосексуалистите могат да се променят и го правят. Бях навлязъл дълбоко в този начин на живот. Имах деветгодишна връзка и даже мислех да се "женя". Бях 100% гей, сега съм 100% възстановен.

Всеки път, когато чуя някой да говори одобрително за хомосексуализма или да се съгласява с идеята за "гей права", ми се къса сърцето, защото знам, че това е все едно да затвориш вратата на промяната пред толкова много хора.

Отказах се от гей-начина на живот преди няколко години, но гледайки, как медиите промотират лъжи и дезинформация в полза на хомосексуалния начин на живот, чувствам, че повече не мога да мълча. Време е някой, който знае истината "отвътре" да я каже. Аз съм един от стотици бивши гейове в американския щат Орегон. Може би и останалите ще последват моя пример и ще кажат на хората истината.



Историята на Джейсън



Една година прекарах в Чикаго, живеейки като гей. Участвах в паради и имах партньор. Скоро обаче осъзнах, че този начин на живот не ме удовлетворява. Започнах да търся квалифицирана помощ и намерих терапевт, който твърдеше, че може да ми помогне. Чувствата ми не се промениха веднага. Освен това открих, че ми е трудно да се откажа от този начин на живот. Трудно ми беше да напусна приятелите ми, баровете, и т.н. Обаче бях убеден да направя промяна.

След около година терапия, чувствата ми започнаха да намаляват. Трябваше да се справям с неща, които бяха част от детството ми. Сега вече излизам с момичета! Никога не съм мислил, че ще съм тук. Много съм щастлив.










image
























 





 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: petuk
Категория: Други
Прочетен: 87090
Постинги: 23
Коментари: 13
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930